Dostawa i płatności

 

PRZERWA URLOPOWA

W DNIACH:

10.07.2021 – 22.07.201

NIE PRZYJMUJEMY ZAMÓWIEŃ

WRACAMY DO WAS W PIĄTEK 23.07.2021  

Koszt dostawy: 

KURIER DHL – 16 zł

 

Czas wysyłki i dostawy:

1.) Towar wysyłamy NA NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY na naszym koncie. 

2.) Czas dostawy uzależniony jest od firmy kurierskiej DHL  (zazwyczaj 1 – 2 dni robocze)

3.)  Zamówienie zostaje automatycznie ANULOWANE z chwilą braku wpłaty w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 

 

Zwroty:

1.) Firma ABI ROSE Jewellery gwarantuje możliwość wymiany lub zwrotu w przypadku gdyby zamówiona biżuteria nie spełniała Państwa oczekiwań.

2.) Możliwość zwrotu dotyczy tylko zamówień poprzez nasz sklep online www.abirose.pl

3.) Termin zwrotu, to 14 dni od chwili odebrania przesyłki od kuriera.

4.) Produkt zwracany musi posiadać komplet nienaruszonych metek oraz oryginalne pudełko produktowe z logo Abi Rose Jewellery. Proszę nie odklejać zaplombowanych metek podczas mierzenia. Jest to bezwzględny warunek zwrotu. 

 

Informacje dodatkowe:

1.) Dostawa produktów zamówionych w sklepie jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

2.) Ze względu na dostawę przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL wymagane jest również podanie numeru telefonu kontaktowego.

3.) Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien sprawdzić w obecności kuriera stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku  uszkodzenia opakowania przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.

4.) W sytuacji, w której przesyłka nie zostanie doręczona Kupującemu z jego winy Kupujący ponosi koszty ewentualnego, ponownego wysłania do niego towaru.

5.) Realizacja wysyłki zamówienia w sklepie internetowym AbiRose Jewellery odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

6.) Aktualny koszt dostawy doliczany jest do całkowitej ceny zakupionych towarów w naszym sklepie. 

 

Forma płatności

• SZYBKI I BEZPIECZNY PRZELEW T.PAY –  Dzięki niemu zapłata za zakupione przedmioty jest prosta, szybka i co ważne – bezpieczna. Dzięki T.PAY realizacja płatność następuje w kilka minut – także w weekendy.

• TRADYCYJNY PRZELEW BANKOWY – szczególnie polecany dla Klientów spoza terenu Polski. Numer konta firmowego do wykonania przelewu zostanie przesłany na podany przez Państwa adres email (po złożeniu i akceptacji zamówienia). 

 

Masz dodatkowe pytania ?

Zadzwoń tel. 796 084 715  lub  napisz do nas wiadomość na Facebook’u lub na Instagramie